BESKRIVNING AV BLOGGEN

allt från mode till storbloggarna ,
jag skriver inte skvaller , jag ger inte ut tråkiga inlägg .
en blogg som ingen annans.

i gissa priset ger vi ut dagens snyggaste köp och ni får gissa priset den som ahr helt rätt eller är närmast får en länkning

det finns kategorin ( modetips ) för allt som är inne iår .

love it or leave it är kategorin där vi hissar eller dissar storbloggarnas "outfits"

torr humor till bra humor ger vi tips från youtube som kan ge er ett gott skratt .

sen finns också kategorin frågor till bloggen , där är det frågestund hela tiden så det är bara att ställa frågor så svarar jag så fort jag kan , :)

hoppas ni gillar bloggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0